Kerja Kosong Accountant - 26 April 2017 [Gaji : RM3,000 - RM4,500] - Jawatan Kosong Kerani Kerajaan & Swasta Terkini 2023 | 2024

Kerja Kosong Accountant - 26 April 2017 [Gaji : RM3,000 - RM4,500]

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kerja kosong di Perunding P.L.A (Consulting Mechanical & Electrical Engineers). [Consulting Mechanical & Electrical Engineers]


Jawatan Kosong sebagai Accountant
Gaji : RM3,000 - RM4,500 Per Month


Kelayakan
Calon mestilah sekurang-kurang memiliki sijil professional, Diploma, Advanced/ Higher/Graduate Diploma, Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Finance/ Accountancy/Banking atau setaraf


Tanggungjawab
Menguruskan perakaunan dan kewangan untuk memastikan keberkesanan dan kecekapan hari dengan perakaunan hari dan operasi kewangan.
Memberi sokongan kepada semua hal-hal kewangan seperti analisis perakaunan, laporan, perancangan kewangan dan kawalan kos.
Menyediakan pengiraan cukai dan cukai tertunda dan mengawasi perbendaharaan dan berkanun yang berkaitan dengan operasi perniagaan dan memastikan pematuhan dengan peraturan perundang-undangan tempatan.
Menyediakan akaun yang cekap dan berkesan kawalan kena dibayar yang termasuk pengurusan aliran tunai dan pengurusan pembayaran pemiutang.
Menyediakan penyerahan laporan GST tepat pada masanya.


*Sila baca maklumat lengkap melalui link yang admin sediakan di bawah sebelum memohon.


Tarikh permohonan terakhir:
26 April 2017


Cara memohon:
Permohonan adalah melalui laman web maukerja.my. Untuk jawatan ini, sila klik di  SINI  dan selepas masuk laman web maukerja, hanya perlu klik MOHON sahaja. Jika belum mendaftar dengan maukerja, sila berbuat demikian di SINI. Untuk panduan cara daftar dan cara cara memohon sila klik SINI. Semoga berjaya semua.

0 Response to "Kerja Kosong Accountant - 26 April 2017 [Gaji : RM3,000 - RM4,500]"

Post a Comment