Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kerja kosong di Property Hub (KLCC) Sdn Bhd [Property Hub is a place where passion, professionalism and properties converge. As a registered and Licensed Real Estate Agents in Malaysia, Property Hub has undergone various stages of growth and development. ]
Jawatan Kosong sebagai Admin Executive
Gaji : RM2,000 - RM3,500 Per Month
Kelayakan
Minimum Diploma dalam pengajian perniagaan / pentadbiran / pengurusan, kesetiausahaan atau setara
Proaktif, bijak, bertanggungjawab, peka kepada perubahan
Kemahiran komunikasi yang baik, menulis dan berbicara dalam bahasa Inggeris
Dapat menjalankan kebijaksanaan dan profesionalisme yang tinggi apabila berurusan dengan pelbagai situasi
Kemahiran interpersonal dan pengurusan yang kukuh
Boleh bekerja secara berdiakri dan memenuhi tarikh akhir yang ketat
Pemikir positif, celik IT dengan kebolehan pelbagai tugas
Memiliki pengangkutan sendiri dan dapat menjalankan tugas-tugas di sekitar Lembah Klang
Tanggungjawab
Bertanggungjawab menguruskan hal-hal pentadbiran dan operasi sehari-hari Pengarah
Membuat temu janji, pengaturan perjalanan, jadual perniagaan menyelaras, jadual perjalanan, minit mesyuarat, jadual perjalanan dan surat-menyurat am
Membantu dalam penganjuran acara dalaman dan luaran / pameran bergerak / aktiviti / latihan dan lain-lain
Sanggup mengambil lebih tanggungjawab kerja bila diperlukan
Menjalankan tugasan ad-hoc sebagaimana dan apabila dikehendaki
Membantu Pengarah untuk kegiatan pejabat setiap hari atau operasi
Menerima, langsung dan menyampaikan telefon, faks dan e-mel.
Kelayakan
Minimum Diploma dalam pengajian perniagaan / pentadbiran / pengurusan, kesetiausahaan atau setara
Proaktif, bijak, bertanggungjawab, peka kepada perubahan
Kemahiran komunikasi yang baik, menulis dan berbicara dalam bahasa Inggeris
Dapat menjalankan kebijaksanaan dan profesionalisme yang tinggi apabila berurusan dengan pelbagai situasi
Kemahiran interpersonal dan pengurusan yang kukuh
Boleh bekerja secara berdiakri dan memenuhi tarikh akhir yang ketat
Pemikir positif, celik IT dengan kebolehan pelbagai tugas
Memiliki pengangkutan sendiri dan dapat menjalankan tugas-tugas di sekitar Lembah Klang
Tanggungjawab
Bertanggungjawab menguruskan hal-hal pentadbiran dan operasi sehari-hari Pengarah
Membuat temu janji, pengaturan perjalanan, jadual perniagaan menyelaras, jadual perjalanan, minit mesyuarat, jadual perjalanan dan surat-menyurat am
Membantu dalam penganjuran acara dalaman dan luaran / pameran bergerak / aktiviti / latihan dan lain-lain
Sanggup mengambil lebih tanggungjawab kerja bila diperlukan
Menjalankan tugasan ad-hoc sebagaimana dan apabila dikehendaki
Membantu Pengarah untuk kegiatan pejabat setiap hari atau operasi
Menerima, langsung dan menyampaikan telefon, faks dan e-mel.
*Sila baca maklumat lengkap melalui link yang admin sediakan di bawah sebelum memohon.
Tarikh permohonan terakhir:
19 April 2017
Tarikh permohonan terakhir:
19 April 2017
Cara memohon:
Permohonan adalah melalui laman web maukerja.my. Untuk jawatan ini, sila klik di SINI dan selepas masuk laman web maukerja, hanya perlu klik MOHON sahaja. Jika belum mendaftar dengan maukerja, sila berbuat demikian di SINI. Untuk panduan cara daftar dan cara cara memohon sila klik SINI. Semoga berjaya semua.
Permohonan adalah melalui laman web maukerja.my. Untuk jawatan ini, sila klik di SINI dan selepas masuk laman web maukerja, hanya perlu klik MOHON sahaja. Jika belum mendaftar dengan maukerja, sila berbuat demikian di SINI. Untuk panduan cara daftar dan cara cara memohon sila klik SINI. Semoga berjaya semua.
0 Response to "Kerja Kosong Admin Executive - 19 April 2017 [Gaji : RM2,000 - RM3,500]"
Post a Comment